donotcareaboutthis

Alla inlägg under april 2012

Av Natta Agerhem - 17 april 2012 19:15

Om man är populär - Utnyttjar folk en för att få uppmärksamhet

Om man är smart - Blir man kallad för plugghäst och andra börjar att utnyttja en för sin "smarthet"

Om man ser bra ut - Kallar folk en för ful

Om man inte kan en viss sak - Då blir man dumförklarad

Om man blir tillsammans med fel kille och sedan gör slut - Så finns det alltid en bitch som ska börja provocera


Life Is Unfair


 


Låt mig gissa... Minst 70% av alla som ser bilden har redan bestämt sig för hur jag är som person.

Jag behöver inte sens fråga vad ni tycker...

Folk stämplar människor innan de ens gett insidan en chans.


Tänk om jag lagt upp denna bilden först, hade folk uppfattat mig på ett annat sätt då?
Skulle faktiskt gissa på det...

Tänk hur stor skilland det kan göra att bara ändra på vilken ordning man lägger upp bilder i...

      

     

Av Natta Agerhem - 13 april 2012 20:45

Som jag sa, falsk är seriöst det äckligaste ord jag vet. 

Jag blir så himla jävla helsikes trött på när folk snackar en massa skit om personer sen så fortsätter de att umgås med dom och beter sig som om de vore bästa vänner... Va?! Säger man bara. Då börjar man faktiskt undra, hur jävla ärlig är personen mot mig?

Som ni kanske fattar handlar det mest om tjejer...

Folk får va med vem dom vill men just att de gör en sak och säger en annan...

Visst det är deras ensak om de gör så men problemet är ju att hon kan göra exakt samma sak mot mig, och i alla fall jag, vill inte ha med såna personer att göra...


Egobiiiieeeeld

 

Av Natta Agerhem - 11 april 2012 12:39

Hahahahahaha sitter verkligen och MOBBAR mig själv nu eftersom att jag håller på och raderar facebookvänner som jag inte känner och varför addar jag folk jag inte känner då? Under typ 7'an så hade i alla fall jag en period där man addade vem fan man ville vare sig man kände personen eller ej. Det va ungefär som "Eyy 100 gemensamma, den addar jag" Töntigt jag vet men jag skulle nog gissa på att fler gjort så ngn gång bara att de inte vågar erkänna det ;)

Så åter igen, nu sitter jag här och raderar """Vänner"""..... Skittrist, men det är den smällen man får ta :D

Av Natta Agerhem - 10 april 2012 16:25

Tjejer är riktiga klagokärringar ibland... 

Detta stör jag mig på...

Jag och säkert många andra (framför allt killar) lägger inte ner tid på att ge komplimanger som de inte menar. Jag tror att de flesta har EN kompis med dåligt självförtroende. Vi tycker det är synd så vi försöker att lätta upp det genom att säga att hon är söt (t.ex) Och vad gör hon då?

Vinkar det åt sidan...! Är det bara jag som blir sjukt irriterad över sånt? Sen för att göra det ännu värre klankar de ner på sig själva o säger att de är fula. Då blir man lite "Saaaaay whut??!!"

Jag menar, klaga inte på ditt dåliga självförtrorende när du samtidigt står o klankar ner på dig sj o inte lyssnar på komplimanger som dina vänner ger?!

I såna fall får man ju skylla sig lite själv...


Knepet som aldrig fungerar med ex


Ibland har man någon kille man måste komma över och då brukar folk säga, radera sms, radera nummret, radera hans facebook, radera ALLT som har med honom att göra o prata inte med honom så kommer du att glömma...

Asså seriöst? Tror ni på det själva eller finns det ngn liten kotte som det fungerat för?

Knappast... Vart man än går så kommer man att stöta på saker som påminner om personen, låtar, platser. Ja vad som helst. Och joo, det kan fungera att man glömmer honom MEN när ni väl träffas igen kommer man att minnas och förstå exakt varför du föll för honom från första början, såvida inte han har förändrats jätte mycket. & hur lätt är det att glömma ngn man faktiskt älskat?


Har ni någonsin kollat på en killes spellista precis efter att ni gjort slut? 

Han kanske har lagt till en låt som heter "I will always love you", "Break your heart" Osv. asså man känner sig träffad på ngt konstig sätt! Ett müsterium! :O

Det är sjukt! xd





Av Natta Agerhem - 8 april 2012 14:41

Dag 6


Sista dagen är alltid lite deppig. Man ska säga hejdå till allt som satt sig fast i ens hjärta. Och trots att det bara handlar om ett land så var det riktigt svårt. Hade en klump i halsen hela kvällen och det var svårt att inte börja gråta när man packade ihop sina grejer. Fast det värsta av allt var nog att behöva lämna sina vänner som man faktiskt lärt känna där. Som tur var fick vi nummer och fb namn så vi kan hålla kontakten med dom till nästa gång vi träffas, awesome!


Dag 7


Pappa hade glömt att ställa klockan rätt så vi trodde attt den var 6 på morgonen men egentligen var den 5... Yaii... 

Det var väldigt tyst och deppigt bland allihopa. Liksom dagen före hade man börjat ångra sig och alla började mumla om att man skulle varit kvar en vecka till, håller med! Det kändes sjukt jobbigt att se hotellet försvinna serare på morgonen. Vi satt oss i bussen och orkade knappt säga något. När vi kom till flygplatsen kändes allt rätt lugnt eftersom att vi fortfarande var i Egypten men så fort vi kom in i planet och de började lyfta kände man sig mer & mer ledsen.

När vi kom hem till kalla Sverige kändes allt skit men så skriver några från hotellet till oss och vi blev jätteglada haha!


Det är otroligt hur mycket låtar kan påminna om något...


Beggin You



Sooner Or Later





Av Natta Agerhem - 2 april 2012 16:46

Förlåt för dålig uppdatering, har varit sjuk sen i fredags...

Mår hyfsat bra nu fast blir rätt illamående till och från, fuck it!

Känner mig rätt udda, är det bara jag som måste äta/dricka när jag mår illa?? 

Blir att experimentera lite idag då, läste på internet att man skulle svälja pepparkorn, käka riskakor, knäckebröd, banan och äpple... Hmmm oO


Hahaha intresseklubben antecknar...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Gästboksak... xd

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards