donotcareaboutthis

Alla inlägg under december 2011

Av Natta Agerhem - 27 december 2011 17:07
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Natta Agerhem - 23 december 2011 20:26
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Natta Agerhem - 17 december 2011 16:26
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Natta Agerhem - 15 december 2011 10:50
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Natta Agerhem - 14 december 2011 20:55

Jahop, egentligen skulle jag haft sovmorgen eftersom att ja o tina skulle t sture men så blev INTE fallet xd....

Josefin skulle tydligen t vittra så jag var tvungen att gå upp lika tidigt som vanligt -.- :)

o så vidare t foto media ^^ det va kul, vi fick testa att fota o se hur det var i en studio, bild kmr nedan ;)


ÄLSKAR DEJ TINA!

 


En annan bild :D


aja, efter sture så träffade jag elliot, från början skulle vi bara chilla i stan men de slutade med att ja följde med hnm hem xD

de va kul, fett flummigt oO xd

kan bara säga att vi äger på gta tsm! ;)

puss på dagen :D

Av Natta Agerhem - 11 december 2011 19:35
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Natta Agerhem - 11 december 2011 02:24

Måste bara säga att denna dagen har varit bäst! :D

Vaknade kl. 11 typ, sen fixade ja mig o runt 14 så skulle jag o felicia till stan :D köpte en nalle t min pappa ^^ snällt jag vet! :)
sen runt 16.45 kom elliot hem t mig för att vi senare skulle dra till my, han testade att köra lol, vilket han kanske nt va en stjärna på, aww :(! xd lite innan 6 drog vi t my o vi lagade mat (tacos) MUMS bild kmr nedan... (: 

Ibland kan man hitta killar i köket också :D

My Elliot o Gustava 

 

KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄK :D

 

sen snackade vi lite o bara chillade, gick o köpte godis o lite annat ätbart, först va vi inne på att sova över men det blev lite urartat o alla lyckades få skit av sina föräldrar... smart! xd aja de löste sig sen o vi kom fram t att det blir övernattning ngn annan dag ^^ 

FIN BILD JAG VET.... ;)




aja vi käkade o kollade film (lite) sen hade ju elliot tummat med mig att han skulle bli omgjord t pj, resultatet kmr snart ;) han passade i det faktiskt oO

SÅÅÅ nu kmr det bildbomber på alla :D PUSS På DAGEN!


  


RESULTATET På ALLA HALMSTADFJORTISAR x)) OSERIÖS BULLSHIT ;)

 

DE VA ALLT FÖR IDAG ^^

nu blir de film ! :D

...

Av Natta Agerhem - 9 december 2011 19:04

har egentligen inget kul o säga... längtar till julen :')


är lite irriterad eftersom att jag inte har något alls vettigt att göra, blä. får väl kolla film helt ensam sen eller något o tjocka mig.


imorgon blir det nog kompiskväll med my, felicia, gustava, elliot, och nicolas :D


jag vet inte vad jag ska göra på söndag... :(

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Gästboksak... xd

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards