donotcareaboutthis

Alla inlägg under november 2011

Av Natta Agerhem - 30 november 2011 20:47
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Natta Agerhem - 26 november 2011 03:11
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Natta Agerhem - 24 november 2011 21:38
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Natta Agerhem - 21 november 2011 19:46

glad men ändå ledsen, whuuut? xd


idag spenderade man lite tiiiid me feliiiicia :) vi fotade lite för att hon skulle ha ngn ny proffebild på facebook , här kmr ett exemplar :D


seeeen så redigerade ja om ett par bilder på mig sj ^^

det va de jag hade att bjuda på idag ^^   

Av Natta Agerhem - 21 november 2011 13:13

Sitter just nu och "pluggar" me felicia.... Jag hatar skolan!!!!!! Så himla segt ... MEN sen ska vi t sandys o jag ska få min kära chai latte!! :D

Av Natta Agerhem - 18 november 2011 19:35

Först o främst...

Ett stort tack till FeLicia som funnits för mig nu när allt annat störtat ner... Detta betyder så jävla mke för mig, det finns få äkta personer kvar o jag e glad att du är en av dom som vågar stå upp o vara dig sj! Vi har alltid roligt o vi har oförglömliga minnen. Exakt min humor o jag litar verkligen på dig! Jag hoppas att vi förblir vänner..  


Jag vill också tacka Nicolas som alltid har funnits På RIKTIGT när ja behöver någon att prata ut med... Du har hjälpt mig så extremt mke o jag hade inte stått på toppen utan hjälp av dig och din färdefulla hjälp! Du är gryymt snäll o även en busig liten pojk, jag gillar dig för du vågar göra som du själve tkr o skiter i va andra har för åsikt. Du betyder!  


Ett sista tack till Elliot som har hjälpt mig de senaste dagarna när allt fallit till botten, du är mogen, snäll, rolig och pålitlig person till skillnad från vissa andra. Trodde aldrig att ja skulle lära känna dig så pass men jag är så glad att de blev så ändå! Tack för ditt stöd de betyder så grymt mke för mig o ja hoppas vi kmr att hålla kontakten länge!    


O nu ska jag förklara varför jag skriver detta...


Allt bara går åt helvete... Folk anklagar andra och det dumma är att de flesta är oskyldiga. Dock har folk svårt att inse de ibland. 

 - sen är det en annan grej som ja nt kan skriva :/

Av Natta Agerhem - 12 november 2011 22:44
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Natta Agerhem - 7 november 2011 18:48

okeeeyyy, första dan efter lovet, wtf.... helt jävla förvirrad!!

mår nt jätte bra så ja snackar rätt mke me nicolas och elliot, tack för att ni finns ! :) 

efter lunchen hade vi fritt arbete :D då satsade jag o felicia på att anordna skolkläder ^^ det gick vell sådär... xd
vi blev näääästan klara så vi bad elliot om hjälp o gjorde så han missade bussen, heehee 8) 

aja när vi skulle hem hade Elliot tagit fel på busstiderna så vi sprang runt i skolan ist o hade lite lövkrig bl.a -.- ^^ moget jag vet (: de slutade med att vi GICK t stan! sen inom alldin för att ja ville ha godis... de luktade äckligt som in i helvete ;S fyyfan höll andan när ja betalade xd höll på att spy :O

sen gick vi hem t mig o dumpade av min väska o lite andra saker :D o så vidare t stan o flummade! mke skratt var de o vi hade kul hela tiden :D tack för dagen ni två! =) o en sak till...



de lyste på marken så vi var TVUUUGNA o fota.....

 


elliot testa felicias jacka och han visar upp sitt äpple med.... tydligen oO
felicia i kanten :D

   

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Gästboksak... xd

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards