donotcareaboutthis

Alla inlägg under augusti 2011

Av Natta Agerhem - 7 augusti 2011 16:41

ibland kan man glömma sig själv, glömma vem man var
- jag saknar mitt hoppfulla och glada ja, den lyckliga person ja en gång va


att få uppleva lyckan en liten stund var underbart men nu sitter jag här igen och är samma gamla vanliga ja, bara halvt hoppfull o bara halvt glad...


Jag vet vad jag vill men ändå inte :'/ jag saknar dig... bara du kan få mig att le, bara du kan få mig att må bra. Snälla kom tillbaka! Men det är lättare sagt än gjort. Tänk om jag fick chansen att börja om, skulle ja ta den då? Det skulle handla om mycket uppoffring. Jag skulle behöva såra mina närmaste, att leva med den skulden skulle ta kål på mig. Jag vet inte hur jag ska göra. Ibland vill jag saker så mycket att jag nästan tror på det onatruliga. Att man faktiskt kan spola tillbaka tiden... Att man faktiskt kan... Jag vet inte vad :/


Gammal bild... Allt för mke minnen

 

Av Natta Agerhem - 6 augusti 2011 12:19
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Natta Agerhem - 1 augusti 2011 08:15

kom hem igår (söndag) o på vägen skulle tinas föräldrar hämta upp henne så åkte jag med liten bit sen lämnade de av mig hos astrid eftersom att jag skulle med henne till stockholm dagen därpå xD

såå nu idag (måndag) är jag på väg dit, sitter just nu i bilen o kl 11 planeras det att åka t mc donalds o äta, cheeseburgare för mii ^^ hihihi, har lite ont i magen venne vf det e lite störigt spec nu när man nt kan göra så mke mer än o bara sitta här... funderar på att öppna min läsk :D lyssnar på ngn jäkla låt som ja nt vet vilken de är xD tyyp.... selena gomez om ja nt har helt fel? =O

haha socialt, jag sitter o bloggar med dunkdunk i öronen, astrids förklaring på vad hon gör... den är lätt, hon sover! :) fast nu när ja kollar... så en hon vaken :P

MÅSTE NYSA! -.- fast nää. aja byeebyee ^^


 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Gästboksak... xd

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards