donotcareaboutthis

Alla inlägg under juli 2011

Av Natta Agerhem - 27 juli 2011 22:00

ASSUUUU :(
Måndag: Vaknade men huvudvärk men ja brydde mig nt så mke eftersom jag såå heeemskt järna ville rida, gick upp runt 7.20 för att vi skulle va där i stallet halv 10 och de va en bit att köra... trodde jag skulle DÖ av sömnbrist :O

när vi kom dit såg jag fram emot jätte mke för att få rida engel men hon hade tappat en sko! :( bild kmr på den fina pollen... ^^
aja iaf så fick jag charizma ist och hon var en c-ponny på 134 cm :D jete gulliiii!! allt gick bra o vi red i havet, älskar det!! fast man blev typ dyngsur sen xD wii...... när vi kom tbx hade jag skitont i ryggen och resten av kroppen o huvudverken hade blivit värre så vi drog in till jag venne va de hette så käkade vi, då märkte jag att ja hade feber??!! :(( de sög så när vi kom hem sov ja nästan hela dagen o på kvällen var jag hur yr som helst... =O man får helt fuckade drömmar när man är varm på natten!!!

Jag och Engel förra sommaren :D
 

Tisdag: Fick sova extra länga och detta var nog den sämsta dagen på länge asså -.- var jätte yr o kunde knappt äta ngt på hela dan, dagen bestod mest av vila, film, vila, käk o vila.... typ runt 24 tiden somnade jag och så vid typ 2 vaknade jag av heeemsk yrsel och illamående, var tvungen o hämta cola och knäckebröd för att det kanske kunde hjälpa min oroliga mage.... nepp de gjorde de inte, ungefär vid 3 tiden fick man en atack så de va bara att krypa till toan, efter mådde ja lite bättre :) cirka kl 5 vaknade tina och då gick vi ut på en promenad konstiga som vi är, sen senare runt 7 tiden plockade vi lite hallon att käka, man märkte att jag inte kunde få i mig så mke eftersom att på diskbänken så låg det en HALV kaka, ett HALVT äpple och ett HALVT knäckebröd så jaa, kan nt säga att jag e så bra på att avsluta saker :O


Onsdag: Awesooome dag e typ helt frisk fast nu börjar jag bli förkyld :( typisk lilla MIII :D


På vägen t gotland såg jag o tina världens läskigast film, se trailern!

Dead Silence



Ursäkta om det är stavfel jag orkade inte läsa igenom det..... :)

Av Natta Agerhem - 24 juli 2011 22:01

HMM, sämst på att uppdatera men ska försöka börja igen?! :D Tsm me henke just nu o han e hur gullig som helst!

just nu är jag iväg har o ja har bestämt mig för att verkligen fundera på hur jag ska göra i mitt liv och bara snacka med min bästa vän tina, hon känner mig bäst o jag har alltid kunnat lite på henne


back to other things! :)

sitter här o knr mig tjock, kollar tv o bloggar, skitkul!!! xd nooot =) medans tina sitter o nördar ipod spel xD imon ska vi rida de ska bli kul, jag längtar!!!!!!!!!!!!!! :D
fast.... nu kom jag o tänka på skolan, fuck livet nt så många veckor kvar :((( 

saknar alla smala o tjocka korvar hemma i halland :( speciellt min egna lilla tönt (henke) :)

Bjuder på bilden :D ....

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Gästboksak... xd

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards